WIPPO CRM Moldova
Sistem de management al relațiilor cu clienții
Wippo CRM Moldova optimizează toate procesele departamentelor de vânzări, marketing și suport clienţi a unei companiei. Scopul implementarii a unui astfel de sistem este de a crește vânzările, îmbunătăți relațiilor cu clienții și a spori productivitatea angajaților.
Descarcă prezentarea completă a sistemului Wippo CRM
Softul Wippo CRM unifică toate procesele departamentelor de vânzări, marketing și suport clienţi a unei companiei cu scopul de a crește vânzările, îmbunătăți relațiilor cu clienții și a spori productivitatea angajaților.
Funcționalități Wippo CRM
Wippo CRM Chisinau poate automatiza toate procesele din interiorul companiei prin acumularea de informaţii complete, corecte şi centralizate.
Vânzări
Posibilitatea de a urmări departamentul de vânzări prin acumularea tuturor datelor într-un singur sistem. Precum clientii potentiali, ofertele expediate, vizitele la clienți, contracte etc.
Service și Suport
Automatizează procedurile de interacționare a personalului cu clienții printr-un sistem eficient de soluționarea incidentelor și solicitărilor!
Marketing
O bază de date unică de clienți și prospecți grupați după criterii personalizate! Lansează campanii de marketing individuale, urmărește eficiența și rezultatele campaniilor de promovare.
Analiză și Raportare
Posibilități unice de planificare bugetară, analiză și raportare a indicatorilor de performanță. Aptitudine inteligentă de notificare automată a factorului de decizie pentru eficientizarea proceselor.
Beneficii Wippo CRM
Sistemul de management al relațiilor cu clienții Wippo CRM poate fi adaptat nevoilor individuale a fiecărei companii și îți oferă posibilitatea de a controla fiecare proces din cadrul acesteia.
Customizabil
Modulele WIPPO CRM sunt 100% customizabile și pot fi adaptate conform necesităților și proceselor interne a fiecărei companii.
Sincronizabil
WIPPO CRM poate fi sincronizat cu alte sisteme de gestiune a proceselor din interiorul companiei precum Website, Aplicații mobile, 1C, UNIAC, SAP, etc.
Urmărire și Control
Posibilitatea de a urmări și controla toate procesele din interiorul companiei precum informaţii curente despre clienţi şi stagiul proceselor de vânzare.
Analiză și Raportare
Analiză și raportare statistică (grafică) pe fiecare departament sau proces din cadrul companiei pentru a urmări targetele și îmbunătăți procesul de vânzare.
Mobilitate
Sistemul Wippo CRM poate fi accesat de oriunde există conexiune la internet, de pe toate dispozitivele existente Desktop sau Tabletă.
Simplu de utilizat
Sistem complex cu funcționalități intuitive și simplu de utilizat pentru angajați încât aceștia să dea randament maxim la locul de muncă.